CSIF Catalunya celebra el 6 de juny a Barcelona el primer Congrés Autonòmic

30 de de maig de 2024

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF), sindicat més representatiu a les administracions públiques i cada vegada més implantat a l'empresa privada, celebrarà, el proper dijous 6 de juny a Barcelona, ​​el I Congrés Autonòmic de Catalunya, en què es triarà el president autonòmic del sindicat per als propers quatres anys i el seu comitè executiu.

Comptarà amb la presència del president nacional del sindicat, Miguel Borra, i de diversos membres de l'executiva nacional.

CSIF és un sindicat independent, que es finança fonamentalment de les quotes dels seus afiliats. En els darrers anys, a Catalunya, ha fet un salt exponencial tant en afiliació com en representació, guanyant-se el respecte i confiança dels treballadors, i consolidant-se com una alternativa sòlida i respectada davant dels sindicats tradicionals.

CSIF s'enorgulleix del seu creixement a la nostra comunitat autònoma i continuarà dedicant-se a representar i defensar els interessos dels seus afiliats amb independència i compromís.

(Adjunt: informació sobre el Congrés)

Fitxers adjunts