CSIF torna a sortir al carrer en defensa de les teves condicions salarials i laborals
- Convocatorias
- Últimas noticias
- CSIF Informa
31 de de març de 2025
El sindicat convoca convoca concentracions a tot Espanya el proper divendres 4 d'abril. A les Balears, la cita és a les 12.00 hores davant de la Delegació de Govern a Palma

CSIF es mobilitza en defensa de les condicions salarials i laborals del personal públic. La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha convocat una concentració divendres, dia 4 d'abril, a les 12.00 hores, davant de la Delegació del Govern a Palma.
ENS MOBILITZAM PER:
- La negociació d'un nou acord salarial (l'actual va concloure el passat 31 de desembre): Els/les empleats/des públics/ques han perdut un 8,3 % des de la signatura de l'acord del Govern amb CC.OO. i UGT, i més d'un 20 % des de les retallades de Zapatero el 2010. A més, a data d'avui seguim sense ingressar el 0,5 % addicional de l'any passat. CSIF exigeix que l'apujada salarial es produeixi de manera automàtica tots els anys, igual que les pensions o l'SMI.
- Recuperació de l'estructura salarial prèvia a les retallades de 2010, amb el cobrament íntegre de la paga extra.
- Equiparació salarial entre les distintes administracions públiques. IGUAL TREBALL, IGUAL SALARI.
- Negociació d'una nova oferta d'ocupació pública per a 2025 eliminant la taxa de reposició.
- L'adequació dels grups professionals de l'article 76 del TREBEP.
- Jornada laboral de 35 hores en el conjunt de l'Estat i implementació de carrera professional a totes les administracions, així com del teletreball.
- Millora de les condicions de jubilació del Règim General i Classes Passives, així com la regulació immediata per a que el personal funcionari i el personal estatutari pugui acollir-se a la jubilació parcial.